SICILIEN

Postat av Daniela 12/6 fràn Sicilien


Hej alla blogglàsare. Tànkte gòra en liten uppdatering hàr fràn utlandet. Just nu befinner jag mig i Giardini Naxos pà Sicilien dàr jag bland annat hàlsar pà min slàkt och passar pa att njuta av sol, bad och god mat. Har hòrt att ni hemma i Sverige inte heller haft sà tokigt vàder dessa dagar. Pa Onsdag bòrjar jag jobba igen pà Shop N Drop. Ser faktiskt fram emot att bòrja arbeta dà jag làtt blir lite rastlòs av att bara ligga och pressa. 

Hoppas att ni, alla kollegor, kunder och làsare har det bra sà ses vi snart. Ciao!



En bild fràn restaurang Baronessa som ligger uppe i Taormina med vàrldens finaste utsikt òver viken, vulkanen och ibland fastlandet om vàdret tillàter.





 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0