VINNAREN AV MAKEOVERTÄVLING

Vi fick in många fantastiska bidrag till vår makeovertävling. Självklart skulle vi vilja ge en makeover till er alla, men tyvärr kan bara en vinna. Vi säger Grattis till Linnea Wärmedal som vann med denna motivering:


För ett år sedan fick jag en dotter, hon är det mest fantastiska i mitt liv. Men det som en gång var en trendig och hipp student blev en praktisk och trött mor. När jag såg er tävling tänkte jag, JA! Jag skulle vilja vinna denna make over för att få en ny look, en look som kan få mig att känna mig trendig och kvinnlig igen och inte bara mammig. En riktig förberedelse inför höstens skolstart då jag ska börja läsa till sjuksköterska.

Långt och blått, krulligt och kort.
Starkt och fint, mäktigt och subtilt.
De ni nu tänkas hitta på, det är allt jag vill få. 
Gör mig åter till en kvinna, det är det jag vill vinna!


Vi kommer självklart att publicera före - och efterbilder så ni får se resultatet!


Ni som var med och tävlade men inte vann - håll ut! Vi kommer annordna fler makeover tävlingar!











Kommentarer
Postat av: Carin

Grattis Linnea! Jättebra motivering! :) Ska bli kul att se före och efterbilder!! :)

2011-05-30 @ 21:25:37
URL: http://silverros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0